maj 2023

Pogoji poslovanja spletne trgovine

Pogoji poslovanja spletna trgovina https://www.eitaly.si/, maj 2023

  1. Splošni pogoji poslovanja se nanašajo na prodajo izdelkov v spletni trgovini eItaly. Z uporabo spletne trgovine eItaly uporabnik/kupec potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja in pogoji nakupa eItaly. Kupec z naročilom v spletni trgovini https://www.eItaly.si/ v celoti sprejema splošne pogoje poslovanja in pogoje nakupa. Uporabnik/kupec z uporabo spletnega mesta eItaly potrjuje, da je seznanjen s s plošnimi pogoji poslovanja in pogoji nakupa in soglaša z njimi. Nosilec vseh pravic do spletne trgovine eItaly je podjetje eItaly. Pojem prodajalec se nanaša na spletno trgovino eItaly, pojem kupec in/ali uporabnik se nanaša na pravno ali fizično osebo, ki dostopa do spletne strani prodajalca in opravlja nakupe na spletni strani ter je uporabljena v nevtralni obliki in ne determinira spola kupca/uporabnika.
  2. Pogoji uporabe spletne trgovine eItaly predpisujejo pogoje in pravila za kupce. Z uporabo spletne trgovine se kupci strinjajo s splošnimi pogoji poslovanja in pogoji nakupa. Uporabnikom naročamo, da se pred nakupom izdelkov na eItaly seznanijo s splošnimi pogoji poslovanja in nakupnimi pogoji. Le-ti se lahko kadarkoli spremenijo brez predhodnega obvestila, zato uporabnikom priporočamo, da se z njimi seznanijo ob vsakokratnem obisku spletne strani in pred vsakokratnim opravljanjem nakupov.
  3. Pravica do uporabe spletne trgovine eItaly je osebna pravica kupca in je ni mogoče prenesti na druge fizične ali pravne osebe, prav tako katerikoli kupec ni pooblaščen za prijavo drugih fizičnih ali pravnih oseb.
  4. Pogodba o nakupu in prodaji izdelkov na spletni trgovini eItaly med kupcem in prodajalcem je sklenjena ob naročilu izdelka. Naročilo se šteje za zaključeno in potrjeno s plačilom v celoti. Kupec s plačilom naročila izrecno potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, se z njimi strinja in jih v celoti sprejema.
  5. Kupec je lahko samo polnoletna in poslovno sposobna oseba. Pogodbo lahko v imenu in za račun mladoletne in popolnoma nesposobne osebe sklenejo njuni zakoniti zastopniki oziroma skrbniki, delno sposobne osebe pa lahko sklenejo pogodbo le s soglasjem zakonitega zastopnika oziroma skrbnika. Za ravnanje v nasprotju s to določbo eItaly ne nosi nobene odgovornosti.
  6. Kupec je osebno odgovoren za varovanje zaupnosti gesel na mestih, kjer le-ta obstajajo. Uporabnik je dolžan ob izpolnjevanju registracijskega obrazca posredovati pravilne, popolne in veljavne osebne podatke. Delovanje v nasprotju s pravili pooblašča eItaly za prepoved dostopa takemu uporabniku ali zavrnitev vseh ali dela storitev, ki jih ponuja spletna trgovina eItaly.
  7. Uporabnik se zaveda, da včasih lahko pride do prekinitev storitev ali dogodkov, na katere eItaly nima nobenega vpliva in sprejema, da eItaly ni odgovoren za kakršno koli izgubo podatkov, ki bi lahko nastala med prenosom informacij na internetu. Kupec se strinja in sprejema, da je dostop do spletne trgovine eItaly včasih prekinjen, začasno nedosegljiv ali onemogočen.
  8. eItaly si pridržuje pravico kadarkoli in brez predhodnega obvestila, če meni, da je potrebno, preklicati ali spremeniti vsebino Splošnih pogojev, ponudbo izdelkov, ceno izdelka ali vsebino spletnega mesta https://www.eItaly.si/. Uporabnikom strani eItaly priporočamo, da pred vsako uporabo preverijo splošne pogoje poslovanja in pogoje nakupa. Nasprotno dejanje uporabnikov/kupcev izpusti eItaly kakršne koli odgovornosti. Te spremembe začnejo veljati z objavo na spletni strani https://www.eItaly.si/.
  9. Za uporabo spletnega mesta eItaly je izključna odgovornost uporabnika. eItaly je oproščen vsakršne odgovornosti za škodo, ki bi lahko nastala ob obisku spletne trgovine eItaly zaradi nezakonitih ravnanj tretjih oseb, računalniških virusov, prekinitve komunikacijske linije, nepooblaščenega dostopa, neprimernega vedenja, malomarnosti in podobno, ter morebitnih drugih primerov, za katere eItaly ni neposredno odgovoren. eItaly je oproščen vsakršne odgovornosti v primeru okoliščin, ki onemogočajo uporabo spletne trgovine eItaly. Pogoji tega poglavja se nanašajo na celotno vsebino spletne trgovine https://www.eItaly.si/.
  10. eItaly zavrača vso odgovornost za točnost ali popolnost informacij in vsebin na spletnem mestu https://www.eItaly.si/. eItaly si pridržuje pravico do napak v opisu in sliki izdelka. Vse vsebine, objavljene na https://www.eItaly.si/, so nastavljene tako, da uporabniku/kupcu olajšajo izbiro pri nakupu izdelka. Za nenamerne napake eItaly ne odgovarja. eItaly vse materiale, fotografije in opise umesti na spletno stran z namenom, da uporabniku/kupcu olajša izbiro pri nakupu. eItaly ne zagotavlja, da fotografije izdelka v celoti ustrezajo videzu samega izdelka. Lahko pride do odstopanj zlasti v barvnem spektru. Za morebitne nenamerne napake v opisu izdelka eItaly ne odgovarja. Napake v opisu izdelka ali fotografiji izdelka so možne, če proizvajalec spremeni katero od lastnosti ali vsebine izdelka. Vsi opisi se redno preverjajo.
  11. Načini plačila in cene – eItaly, Plačilo v spletni trgovini https://www.eItaly.si/  je v evrih. Cene v spletni trgovini so maloprodajne, izražene v evrih in vključujejo vse morebitne davke in posebne pristojbine. Cena izdelka se določi za vsak izdelek posebej in velja za enoto, torej za en izdelek ali en paket izdelkov. eItaly je pooblaščen za spreminjanje cen izdelkov brez predhodnega obvestila. Tako je tudi pooblaščen brez predhodnega obvestila in kadarkoli določati popuste, dnevne, tedenske ali mesečne akcije, promocije za posamezne skupine izdelkov ali za vse izdelke. Vse naročeno blago bo dostavljeno po cenah, ki so veljale ob naročilu in plačilu teh izdelkov.
  12. Sklenitev in odpoved pogodbe, Predmet in komercialni namen pogodbe je nakup izdelkov ali storitev preko spletne trgovine eItaly s plačilom ustreznega nadomestila, to je cene tega izdelka ali storitve. Pogodba je sklenjena s sredstvi komunikacije na daljavo (pogodba sklenjena na daljavo) preko: spletnega naročila preko spletne trgovine ali po telefonu s človeškim posredovanjem. Kupec se odloči, ali želi, da ga eItaly obvešča o novih izdelkih, akcijah in novicah preko eNovic. Po registraciji bo uporabnik prejel e-poštno obvestilo o uspešni registraciji. Izdelke, ki jih lahko kupite na eItaly, najdete v spletni trgovini eItaly, vsak izdelek pa ima kratek opis izdelka, specifikacijo izdelka in ceno. Cena in način dostave sta navedena pod Načini dostave. Izbira želenega izdelka poteka tako, da izdelek dodate v košarico. Če kupec opravi nakup izdelka, ki ga trenutno ni na zalogi in ga ne moremo dostaviti, bo eItaly kontaktiral kupca za dogovor o nadaljnjih ukrepih (vračilo kupnine, zamenjava za drug izdelek ali dostava izdelka, ko je na voljo na eItaly.) Košarica vsebuje izdelke, ki jih je kupec dodal v košarico skupaj s ceno. Če kupec želi dokončati nakup, klikne na dokončaj nakup in ga sistem pripelje na stran, kjer je potrebno vnesti in potrditi podatke. Po zaključku naročila kupec na svojo e-pošto prejme potrditev naročila z vsemi artikli naročila, številko naročila in plačilom. Potrditev naročila in nakup je opravljen s plačilom. Po opravljenem plačilu sprememba naročila ni več možna. Predaja blaga se izvede po opravljenem plačilu. Vračila niso možna skladno s 3. tč. I. odst. 135 čl. ZVPot-1. Načini plačila: Plačila se opravljajo na platformah Stripe in PAYPAL. Izjava o varnosti plačila: Plačila so zavarovana s 3D secure protokolom proti zlorabi plačilnih kartic. Podatke o plačilnih karticah uporablja plačilni procesor, šifrirani so in popolnoma skriti s protokoli plačilnih platform. eItaly teh podatkov ne vidi, ne zbira ali kakorkoli obdeluje. Gotovinsko plačilo ni možno.
  13. Izjava o zasebnosti – eItaly: Zaščita vaših osebnih podatkov je za nas zelo pomembna, zato smo hrambo in varstvo osebnih podatkov uskladili s standardi GDPR, ki jih določa EU in so začeli veljati 25.05.2018. eItaly zbira le osnovne podatke o kupcih/uporabnikih, ki jih potrebujemo za izpolnjevanje svojih obveznosti in jih neposredno po izpolnitvi brišemo, razen v primeru, ko se uporabnik/kupec strinja ali zahteva hrambo podatkov. eItaly se zavezuje k varovanju zasebnosti vseh kupcev. Zbiramo le nujne, osnovne podatke o kupcih/uporabnikih in kupce obveščamo o tem, kako jih uporabljati. Osebni podatki so vsi podatki, ki določajo identiteto stranke (na primer ime in priimek, e-naslov, naslov prebivališča ipd.). Vsi uporabniški podatki se strogo hranijo in so na voljo samo zaposlenim, ki te podatke potrebujejo za opravljanje dela. Vsi zaposleni in poslovni partnerji so odgovorni za spoštovanje načel varstva zasebnosti. eItaly ne bo posredoval ali razkril osebnih podatkov stranke tretji osebi, razen v primerih, ko je to izrecno določeno z zakonom in v primerih, ko je to potrebno za izpolnitev obveznosti. Vsi uporabniški podatki se strogo in pazljivo hranijo za čas izpolnitve obveznosti in so na voljo le tistim osebam, za katere je ključnega pomena, da imajo dostop do teh podatkov. Npr. dostavljalec ima osnovne podatke, potrebne za dostavo paketa, ime, priimek, naslov in kontaktno telefonsko številko v primeru, da potrebuje dodatne informacije o dostavi paketa na naslov, naveden za dostavo. V primeru spremembe katerega od osebnih podatkov (npr. prebivališče, naslov za dostavo), zabeleženih ob registraciji, je kupec dolžan obvestiti eItaly. V primeru spremembe, o kateri ni bil obveščen, eItaly ne odgovarja za morebitne napake v smislu naročanja ali dostave izdelkov. Razen v primeru elektronskega naročanja, v drugih primerih eItaly ne bo pošiljal e-pošte stranki, razen če se stranka s tem izrecno strinja. Če želite, da vaše podatke kadarkoli odstranimo iz sistema, lahko to storite sami ali nam pišete na e.trgovina@eItaly.si in odstranili bomo vse vaše podatke iz našega sistema. Če ne želite več prejemati naših novic, se lahko odjavite s seznama na dnu novic ali nam pišete na e.trgovina@eItaly.si in to bomo storili namesto vas.
  14. Registracija – eItaly, Za nakupovanje v spletni trgovini https://www.eItaly.si/ registracija ni obvezna. Potrebujemo le veljaven e-poštni naslov, da vam lahko pošljemo potrditev naročila. Osebni podatki, ki jih zahtevamo ob registraciji uporabnika v spletno trgovino, so ime, priimek, naslov, poštna številka, kraj in telefonska številka ter geslo, s katerim se boste lahko prijavili v spletno trgovino eItaly. Podatki se strogo hranijo in dostop do podatkov imajo le tiste osebe, ki jih potrebujejo za izpolnjevanje svojih obveznosti. Če ste pozabili geslo, morate zahtevati novo s klikom na pozabljeno geslo in poslali vam bomo povezavo na vaš elektronski naslov, kjer lahko spremenite geslo. Za registracijo na eItaly morate biti stari najmanj 18 let. Kupec je odgovoren za točnost in popolnost podatkov, ki jih vnese ob registraciji. Če pride do kakršnih koli sprememb v podatkih, ki ste jih vnesli med registracijo, morate nemudoma posodobiti svoj račun, da nas obvestite o kakršnih koli spremembah. V smislu teh prodajnih pogojev je kupec fizična ali pravna oseba, ki naroči vsaj en izdelek, izpolni zahtevane podatke in plača naročeni izdelek preko spletne strani eItaly. Če se v podatke o stranki vnesejo podatki o pravni osebi, se stranka šteje za pravno osebo, fizična oseba, katere podatki se vnesejo, pa za pooblaščeno osebo stranke.
  15. Dostava – eItaly, Vsa naročila prejeta do 14:00 ure bodo dostavljena predvidoma naslednji delovni dan med 09:00 in 14:00 uro na navedeni naslov za dostavo, najkasneje pa v roku treh delovnih dni, če stranka želi kasnejšo dostavo. Ob četrtkih je po predhodnem dogovoru možna dostava med 17:00 in 21:00 uro. Cena dostave za območje Mestne občine Ljubljana je enotna in znaša 5€ ( poštne številke 1000-1199) in 7€ za širše območje Ljubljane ( poštne številke 1200-1300) za naročila do višine 120€. Dostava za naročila višja od 120€ je brezplačna. Naročilo se lahko na željo kupca dostavi tudi na drugi označen delovni dan, ki ga je potrebno posebej napisati ob naročilu. V kolikor stranka ne zagotovi prevzema na naslovu navedenem za dostavo, je dolžna sama prevzeti izdelke na naslovu za osebni prevzem, najkasneje v naslednjem delovnem dnevu znotraj delovnega časa. Naročeno je mogoče po predhodnem dogovoru tudi osebno prevzeti na naslovu Kotnikova ulica 31 SI-1000 Ljubljana. 069 707 382 kontakt telefon za termin prevzema. Delovni čas je od 09:00 do 14:00 zato je prevzem izven delovnega časa mogoče urediti po predhodnem dogovoru. Gotovine ne sprejemamo! Vsa naročila morajo biti predhodno opravljena in plačana v spletni trgovini. Dostava je trenutno mogoča samo na območju Mestne občine Ljubljana. Za kupce izven tega območja je možen osebni prevzem na naslovu Kotnikova ulica 31, Ljubljana po predhodno dogovorjenem terminu, vsak delovni dan med 09:00 in 14:00 uro. Kupec je dolžan ob prevzemu pošiljke preveriti morebitne poškodbe in jih nemudoma prijaviti dostavljavcu, ki je blago dostavil, torej zavrniti prevzem pošiljke, na kateri so vidne zunanje poškodbe. V primeru, da je kupcu dostavljen paket z drugimi izdelki od tistih, ki jih je naročil, je upravičen do dostave naročenega izdelka, če pa to ni mogoče, je kupec upravičen do vračila plačane kupnine, stroškov pošiljanja in vračilo stroškov vračila izdelkov ter je dolžan vrniti napačno dostavljen izdelek. V primeru, da eItaly ne more dostaviti naročenih izdelkov v navedenem roku, bo o tem obvestil kupca zaradi dogovora o novem dobavnem roku. V tem primeru ima kupec pravico do preklica naročila.
  16. Vračilo, Pred sklenitvijo pogodbe ima potrošnik možnost in obveznost vpogleda v splošne pogoje uporabe https://www.eItaly.si/. Naročilo se šteje za zaključeno in potrjeno s plačilom v celoti. Kupec s plačilom naročila izrecno potrjuje, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, se z njimi strinja in jih v celoti sprejema. Uporabnik ni upravičen do enostranske prekinitve pogodbe, ko je storitev v celoti izvedena, izpolnitev pa se začne z izrecnim predhodnim soglasjem in potrditvijo stranke, da se zaveda dejstva, da bo izgubil pravico do enostranske odpovedi, če je storitev v celoti izvedena. Kupec ima pravico do ugovora in vračila blaga v naslednjih primerih: dostava blaga, ki ni bilo naročeno. Ob prejemu blaga je preverjanje pravilnosti naročila odvisno od kupca. Prosimo, da prejete artikle primerjate z računom, in če kaj manjka ali je dobavljen drug izdelek od naročenega, nemudoma obvestite svojega dostavljavca, ker naknadnih reklamacij ne sprejemamo. V primeru reklamacije, napake pri prenosu podatkov ali kakršne koli druge napake nas kontaktirajte v roku 4 ure po prejemu pošiljke. Kupec je dolžan vložiti reklamacijo pri eItaly po elektronski pošti na e.trgovina@eItaly.si ali po telefonu 069 707 382